JAK SCHUDNĄĆ DO WAKACJI?

Ostatnio coraz częściej słyszę od Klientów ..”ratunku muszę schudnąć do wakacji”…

To oczywiście nie zawsze jest możliwe, kwestia „wagi” problemu! 5-10 Kg można skutecznie i trwale zrzucić na przestrzeni 6-8 tygodni . Zakładam, że wiesz kiedy ma miejsce Odchudzanie?  

Wtedy kiedy wywołamy ujemny bilans energetyczny np. jeżeli będziemy spożywali tylko 500 kcal mniej niż wynosi Twój realny metabolizm będziemy chudli około 3 KG na miesiąc, 1000 kacal będziemy chudli około 5-6 Kg

Więc żeby schudnąć do wakacji musisz przyśpieszyć swój metabolizm !

Zacznijmy od tego,że musisz znać swój RMR

Żeby skutecznie i szybko pozbyć się swojej nadwagi musisz wprowadzić 5 punktów do swojego życia :

  1. Dostarczyć wszystkie niezbędne wartości odżywcze do Swojego organizmu
  2. Ograniczyć wartości kaloryczne dostarczane do organizmu
  3. Dostarczyć odpowiednie ilości białka
  4. Oczyścić i nawodnić swój organizm
  5. Wprowadzić aktywność fizyczną

To wszystko ma wpływ na przyśpieszenie tempa pracy Twojego metabolizmu

1.Musimy dostarczyć wszystkie niezbędne wartości odżywcze do Naszego organizmu. Pamiętaj! Jeżeli organizm cierpi na  niedobór składników odżywczych rośnie głód i ochota właśnie na te rzeczy, których ci brak. Więc sięgasz po  jakieś półprodukty albo  ubogie w składniki odżywcze przekąski.

W ten sposób przedłużasz żywotność problemu i tracisz zdrowie oraz energię, ciągle przybierając na wadze. Rozwiązanie: wprowadzenie zasad odżywiania komórkowego

2. Zmniejszyć wartości kaloryczne dostarczane do organizmu eliminującpułapki:

  • Sałatki – uwaga na dodatki
  • Panierki – uwaga na proces obróbki
  • Owoce – jedno jabłko to dobre rozwiązanie ale kilka to już potężna dawka kalorii
  • Zupy- uwaga na dodatki
  • Kanapki – wyklucz białe pieczywo i masło 
  • Sery – zapomnij o pełnotłustych produktach
  • Przekąski – kontroluj ich ilość np.10 paluszków a 20 to różnica aż 120 kcal więcej.
  • Alkohol – osłabia nasze postanowienia i kontrolowania ilości spożywanych posiłków. Kieliszek słodkiego wina – 120 kcal, mały kieliszek czystej wódki – 190 kcal, butelka piwa – około 250kcal

3. Najważniejszym składnikiem pokarmowym, którego nie może zabraknąć, gdy zdecydujemy się na odchudzanie są białka, które budują wszystkie komórki naszego ciała. Białka budują między innymi kości, chrząstki, mięśnie, włosy, naczynia krwionośne, paznokcie, wyścielają narządy wewnętrzne. Białka ponadto wchodzą w skład krwi, pełnią funkcje hormonalne, transportują witaminy i związki mineralne.

Uwaga! Każdy z Nas ma inne zapotrzebowanie na proteiny tzw. Protein Factor, który zależy od naszego wieku, płci, wagi i wzrostu                                                                              

Jak praktycznie dostarczyć białka?

  • Pamiętaj, że każdy produkt zawiera również kcal więc trzeba świadomie wybierać produkty zawierające białko ograniczając: pełnotłuste produkty mleczne, sosy, większość czerwonego mięsa
  • Produkty z dużą ilością białka to: piersi z kurczaka i indyka , chude czerwone mięso, warzywa strączkowe, soja, nabiał , ryby i skorupiaki, tofu
  • Ważna też jest obróbka produktów podczas której powinniśmy kontrolować podnoszenie kaloryczności np. smażenie na głębokim tłuszczu

4. Nawodnij i oczyść swój organizm

  • Dziennie należy dostarczyć organizmowi 30cm3 wody na 1kg masy ciała. Dla osoby ważącej 65 kg będzie to około 2l, dla ważącej 90 kg około 3l.
  • Proporcje te zwiększają się podczas wysiłku, czy upału.
  • Źródłem wody są oczywiście napoje. Powinniśmy pić przede wszystkim wodę mineralną, która ma tę zaletę, że dostarcza również do organizmu niezbędne sole mineralne (jod, magnez, fluor i żelazo) a nie dostarcza zbędnych kalorii

5. Aktywność fizyczną możemy ja podzielić na 2 rodzaje:

  • Areobową( tlenową) np. bieganie, areobik, szybki chód i anaerobową ( beztlenową) np. trening wytrzymałościowy przysiady, brzuszki, pompki, ciężarki 
  • Zaledwie 20 minut ćwiczeń beztlenowych dziennie może uczynić ogromne zmiany w Twojej sylwetce i kondycji.
  • Przyśpieszenie metabolizmu poprzez ćwiczenia fizyczne sprawia, że proces utrzymania i kontroli wagi jest łatwiejszy
  • Ćwiczenia budują masę mięśniową a tym samym kształtują sylwetkę.
  • Każdy Kg masy mięśniowej spala 28 kcal dziennie a Kg tkanki tłuszczowej 4 kcal ! 

Podstawowe zasady, które pomogą Ci schudnąć do wakacji

  • Jedz regularnie 5 posiłków każdego dnia
  • Codziennie jedz śniadanie to pomoże naszemu organizmowi przejść z trybu nocnego, kiedy przemiana materii była znacznie obniżona, na tryb dzienny
  • Dostarcz odpowiednią ilość biała każdego dnia
  • Wyklucz żywność przetworzoną, im mniej dany produkt jest przetworzony, tym więcej pracy i energii musi włożyć nasz organizm w jego strawienie
  • Systematyczna aktywność fizyczna – 3 razy w tygodniu po 45 minut najlepiej rano np. szybki marsz nasz puls powinien być średni  

Pamiętaj ! Nie tyjesz, ponieważ jesz za dużo! Tyjesz, ponieważ „jesz za mało”!

 Do wakacji zostało mało czasu więc musimy wspomóc odchudzanie suplementacją, która pozwoli nam na :

  •  Ograniczenie kaloryczności posiłków
  • Pozwoli odżywić nasz organizm na poziomie komórkowym dostarczając nam wszystkich niezbędnych witamin i minerałów
  • Zapewni nam odpowiednie spożycie białka wysokiej jakości bez zbędnych kalorii 
  • Dostarczy nam energii i ograniczy chęć podjadania
  • Pozwoli nam budować beztłuszczową masę ciała przyśpieszając nasz metabolizm  
  • Optymalne odżywienie organizmu czyli dostarczasz około 100 niezbędnych witamin i minerałów

Propozycja dla Ciebie jest prosta poznaj program „Odchudzania Last Minute”

  • Spożywasz około 35g błonnika jak_schudnąć_do_wakacji
  • Eliminujesz nadmiar tłuszczy w posiłkach
  • Dostarczasz białko zgodnie ze swoim Protein Factor
  • Kontrolujesz spożycie kalorii zgodnie z RMR
  • Rozwiązujesz sprawę podjadania wprowadzając smaczne niskokaloryczne i przyspieszające metabolizm batony proteinowe

Musisz tylko stosować go systematycznie i wypić  8 szklanek wody oraz pamiętać o aktywności fizycznej 3 razy w tygodniu po 45 minut

Jeżeli chcesz skorzytać z tej propozycji zapraszam do Naszego serwisu WYZWANIE NA ODCHUDZANIE” 

 TWÓJ PLAN DIETY LAST MINUTE

Zastępujesz 2 posiłki najczęściej śniadanie i kolacje zbilansowanym posiłkiem na bazie Formuły 1 i dodatkowo jesz jeden posiłek główny( to co lubisz) i 2 zdrowe przekąski To rozwiązanie ogranicza kaloryczność posiłków o ok.500 kcal  ale zwiększa wartości odżywcze i białko tylko 2 posiłki na bazie Formuły 1 dostarczają ok.50 g białka a wartości odżywcze są porównywalne z posiłkiem o wartości 3400 kcal!! Dlatego nie jesteś głodny, masz dużo energii i doskonałe samopoczucie

Odchudzanie Programem Last minute to:

  • Wygodna kontrola kalorii 2 posiłki to tylko 220 kcal, krótki czas przygotowania ok. 1 min.
  • Proteiny sojowe i węglowodany sprawiają że nie będziesz głodny i będziesz maił dużo energii
  • Wysoka zawartość witamin i minerałów pomoże osiągnąć zalecane dzienne spożycie (ZDS)
  • Pomaga budować beztłuszczową masę ciała
  • Wspomaga i przyśpiesza metabolizm ułatwiając spalanie tkanki tłuszczowej

Diety tradycyjne to:

  • Pracochłonne liczenie kaloryczności posiłków i ich przygotowywanie
  • Częste uczucie głodu i chęć podjadania
  • Brak optymalnego spożycia białka lub węglowodanów i brak energii
  • Ograniczone spożycie witamin i minerałów (ZDS)
  • Często tracimy masę mięśniową a nie tkankę tłuszczową tym samym jesteśmy zagrożeni efektem JO-JO
  • Spowolnienie pracy metabolizmu

Więc jak sam widzisz jest to proste i wygodne roziwązanie, które gwarantuje Ci urlop z wymarzoną figura :))

Incoming search terms:

  • jak schudnąc do wakacji
  • schudnąć do wakacji
  • jak schudnąć do wakacji 2013
  • jak szybko schudnąć do wakacji
Be Sociable, Share!
Ten wpis został opublikowany w kategorii diety, Skuteczne Odchudzanie, suplementy diety, Zdrowe Odżywianie i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „JAK SCHUDNĄĆ DO WAKACJI?

  1. Marzena pisze:

    Jestem mile zaskoczona za mną 2 dni diety i faktycznie prawie jej nie odczuwam, posiłki są sycące i smaczne czekam na pierwsze efekty ale czuję się świetnie

  2. Adrian pisze:

    Czy ten program pozwoli też formować sylwetkę i spalać podskórny tłuszcz

  3. Ewa Banaś pisze:

    Nabrałam ochoty na wakacje 10 dni diety za mną i 6 cm mniej w pasie i biodrach, czuje się rewelacyjnie dobrze że przeszałm ten kurs. Pani Gosiu konsultacje które Pani prowadzi są wspaniałe za chwle będę mogła sama udzielać porad jak chudnać do wakacji.

  4. Maras pisze:

    Troche myślałem nad tą proppozycją po kursie ale już 3 dni za mną podchodziłem sceptycznie ale dzisiaj zamówiełem 2 program moja żona stierdziła że to rewelacja i zaczeliśmy odchudzać się wspólnie, faktem jest to że nie jestem głodny i posiłki sa smaczne …batony zje pewnie moja żona ale Polecam koktajl o smaku ciasteczek z kremem jest pyszny!

  5. Paula pisze:

    Pani Gosiu dziękuję za bardzo dobry kurs, faktycznie otworzył mi oczy na kilka rzeczy! Chętnie przy Pani pomocy pozbędę się 9 kg

  6. Monika pisze:

    Ja również jestem zadowolona z kursu coś wiedziałam ale teraz już wszystko mam poukładane, zamówiełam Bilans Wellness i jestem ciekawa co z niego wyniknie na program Odchudzanie last minute też się skusiłam ale prosze mi podac koszty dostawy do UK

Dodaj komentarz