Ocena Wellness

To co jemy i jakich wyborów dokonujemy w naszym stylu zycia i naszej diecie, wpływa na nasze zdrowie, poziom energii oraz dobre samopoczucie.

Aby dokonać pozytywnych wyborów powinieneś zrozumieć podstawowe zasady zdrowego odzywiania, zidentyfikować swoje słabe strony i wprowadzić ta wiedzę wraz z właściwymi zmianami do Twojego planu dnia. Chętnie poprowadzimy Cie przez ten proces

Więc TERAZ Oceń swoją kondycję zajmie Ci to tylko kilka minut!

SPRAWDŹ CZY JESTEŚ W DOBREJ FORMIE

Twoje imię i nazwisko (wymagane)

Twój e-mail (wymagane)

1. Czy w Twojej Diecie przeważają posiłki zawierające drób, chude mięso, ryby i białko roślinne nad kotletami schabowymi i innym czerwonym mięsem?
TAKNIE

2. Czy zjadasz minimum pięć porcji kolorowych warzyw i owoców dziennie?
TAKNIE

3. Czy w Twojej diecie jest więcej produktów pełnoziarnistych (chleb, makaron, brązowy ryż) niż zwykłego makaronu, ryżu i białego pieczywa?
TAKNIE

4. Czy zjadasz ryby oceaniczne i inne owoce morza przynajmniej trzy razy w tygodniu?
TAKNIE

5. Czy unikasz spożywania potraw smażonych, sosów, masła i margaryny?
TAKNIE

6. Czy Twój układ pokarmowy nie odczuwa żadnych problemów z niestrawnością i regularnym wypróżnianiem?
TAKNIE

7. Czy poświęcasz minimum 30 minut na ćwiczenia przynajmniej trzy razy w tygodniu?
TAKNIE

8. Czy codziennie masz czas na przygotowanie zbilansowanych posiłków zamiast kupowania półproduktów i jedzenia na wynos?
TAKNIE

9. Czy unikasz napoi gazowanych i wysokokalorycznych przekąsek?
TAKNIE

10. Czy nie masz problemów z zatrzymywaniem wody w organizmie i wzdęciami?
TAKNIE

11. Czy wypijasz przynajmniej 8 szklanek wody dziennie?
TAKNIE

12. Czy spożywasz dzienna zalecana dawkę wapnia 800 mg?( głównie produkty nabiałowe i mleczne , brokuły, sardynki, żeby dostarczyć wystarczającą ilość wapnia należy spożyć min 3 jednostki wapnia, jedna jednostka to np. 1 szklanka mleka)
TAKNIE

13. Czy masz wystarczająco dużo energii i odpowiedni poziom koncentracji do sprostania codziennym wyzwaniom?
TAKNIE

14. Czy spożywasz regularnie 4 posiłki dziennie o stałej porze?
TAKNIE

TERAZ POLICZ ILE UZYSKAŁEŚ ODPOWIEDZI NA "TAK"

TAK=1 , NIE= 0

Wpisz sumę swoich punktów

PUNKTACJA OCENY WELLNESS

od 0 - 6 punktów - Niska ( należy szybko zmienić styl odżywiania i skorzytać z pomocy trenera Wellness lub dietetyka)

7-10 punktów - Średnia ( należy zwrócić uwagę na obszary wymagajace poprawy i świadomie dążyć do zmian)

11-14 punktów - Wysoka ( Gratulacje to znaczy, że odzywiasz się świadomie i nalezycie dbasz o Swój organizm)

Jeżeli chcesz o coś zapytać wpisz swoje pytania

UWAGA! Jeżeli uzyskałeś poniżej 10 punktów wyślij do Nas powyższe wyniki otrzymasz pomocne zalecenia jak można poprawić Twój spoób odżywiania i Twoja kondycję.

Be Sociable, Share!

3 odpowiedzi na „Ocena Wellness

  1. Brogowski pisze:

    Zdrowo sie odzywiam uprawiam sport, chodze pogórach cwiczę a mimo tego nie moge schudnąc i przy wzroscie 170 cm moja waga to 85 kg i ani rusz w dól Co robić? Pozdrawiam

    • Małgorzata Wróblewska pisze:

      Prosze zwrócić uwagę na 2 sprawy waga i obwody w cm. Może po prostu ma Pan dużo tkanki mięśniowej, które wazy kilka razy więcej niż tkanka tłuszczowa a co za tym idzie jest to widoczne na wadze.
      Natomaist jeżeli ma Pan zauważalną tkanke tłusczową lub otyłośc brzuszną to dopiero wtedy wsplczynnki BMI jest miarodajny! Zapraszam do wypełnienia formularza konsultacjego na tej podstawie coś
      będę w stanie zaproponować http://www.interwellness.pl/konsultacje/

Dodaj komentarz