WITAMINY I MINERAŁY NIEZBĘDNE W TWOJEJ DIECIE

Istnieje wiele witamin, minerałów i innych składników odżywczych, które powinny być stosowane w celu osiągnięcia zoptymalizowanego sposobu odżywiania!

Obecnie żyjemy w biegu i większości spożywamy półprodukty i żywność przetworzoną co uniemożliwia dostarczenie do organizmu wszystkich niezbędnych witamin i składników odżywczych co między innymi przekłada się na problemy z kontrolą wagi ( niedowaga, nadwaga), przemęczeniem i brakiem energii. Dzisiejszy styl życia i sposób odżywiania prowadzi niestety prędzej czy później do problemów ze zdrowiem ale na nie zwracamy uwagę dopiero jak zaczynam nam coś dolegać. W myśl przysłowia mądry polak po szkodzie leczymy się zamiast zapobiegać często przewlekłym i poważnym chorobom.

Bardzo ważna dla naszego Zdrowia jest zbilansowana dieta i nie mam tu na myśli odchudzania ale nasz codzienny sposób odżywiania.

NA KOŃCU BĘDĘ MIAŁA DLA CIEBIE NIESPODZIANKĘ

Zapamiętaj! Żeby właściwie dbać o Swój organizm musisz codziennie do organizmu dostarczyć 114 witamin, minerałów i składników odżywczych w odpowiednio zbilansowanych proporcjach poprzez spożywanie odpowiednich grup produktów ale niestety w naszym życiu w większości rządzi tu przypadek więc wszyscy którzy nie chcą w wieku 60 lat chodzić z apteczką pełna lekarstw a w wieku 70 lat nie być sprawnym fizycznie powinni łaskawym okiem spojrzeć na suplementację.

Nie miej jednak udając się na zakupy warto czasem świadomie wybierać poszczególne produkty. Przygotowałam małą ściągawkę, którą warto przyswoić dla własnego dobra i dobra naszej rodziny  

Siegnij po naturalne witaminy zawsze kiedy to możliwe!

 1. Witamina A/Beta-karoten

  • ma wpływ na: wzrok, wzrost, zdrowa skóra, funkcje układu odpornościowego
  • można dostarczyć w produktach takich jak: szpinak, liściaste zielone warzywa, brokuły, morele, mleko , płatki śniadaniowe

2. Witamina D

  • ma wpływ na: Zdrowe kości
  • można dostarczyć w produktach takich jak: mleko, płatki śniadaniowe ,łosoś, sardynki

3. Witamina E

  • ma wpływ na: Zdrowe błony komórkowe, przeciwutleniacz
  • można dostarczyć w produktach takich jak: oleje roślinne, orzechy, nasiona, płatki zbożowe

4. Witamina K

  • ma wpływ na: Krzepnięcie krwi
  • można dostarczyć w produktach takich jak: zielone warzywa, mleko

5. Witamina B1 (Tiamina)

  • ma wpływ na: Pomaga odzyskiwać energię z pożywienia, zdrowy układ nerwowy
  • można dostarczyć w produktach takich jak: produkty pełnoziarniste i wzbogacane, suszona fasola, mięsa

6. Witamina B2 (Ryboflamina)

  • ma wpływ na: Pomaga odzyskiwać energię z pożywienia
  • można dostarczyć w produktach takich jak: mleko , grzyby, szpinak, pełne ziarna

7. Witamina B3 ( Niacyna)

  • ma wpływ na: Pomaga odzyskiwać energię z pożywienia
  • można dostarczyć w produktach takich jak: grzyby, otręby, ryby, kurczak, wołowina, orzeszki ziemne, wzbogacone ziarna

8. Kwas Foliowy

  • ma wpływ na: Chroni materiał genetyczny i zapobiega powstawaniu niektórych wad wrodzonych
  • można dostarczyć w produktach takich jak: zielone liściaste warzywa , pomarańcze

9. Witamina B12

  • ma wpływ na: Zdrowy układ nerwowy
  • można dostarczyć w produktach takich jak: Produkty pochodzenia zwierzęcego nie występujące naturalnie w roślinach, płatki oraz żywność wzbogacona

10. Witamina C

  • ma wpływ na: Zdrowa tkanka łączna, przeciwutleniacz
  • można dostarczyć w produktach takich jak: owoce cytrusowe, truskawki, zielone liściaste warzywa, papryka, pomidory, owoce kiwi

11. Potas

  • ma wpływ na: Zdrowy układ nerwowy
  • można dostarczyć w produktach takich jak: Szpinak, dynia, banany, pomarańcze, pomidory, melony, suszona fasola, mleko, pełne ziarna

12. Wapń

  • ma wpływ na: Zdrowy układ nerwowy, zdrowe kości i zęby
  • można dostarczyć w produktach takich jak: Mleko, jogurt, biały ser, tofu, warzywa liściaste, sok pomarańczowy

13. Miedź

  • ma wpływ na: Wzrost pomaga zapobiegać anemii
  • można dostarczyć w produktach takich jak: fasola, orzechy, pełne ziarna

14. Żelazo

  • ma wpływ na: Zapobiega anemii, zdrowy układ odpornościowy
  • można dostarczyć w produktach takich jak: mięso, owoce morza, pełne ziarna, brokuły, groch, otręby

15. Magnez

  • ma wpływ na: Silne kości, nerwy i funkcje serca
  • można dostarczyć w produktach takich jak: Otręby pszenicy, zielone warzywa, orzechy, czekolada, fasola

16. Selen

  • ma wpływ na: Przeciwutleniacz
  • można dostarczyć w produktach takich jak: Mięsa, jaja, ryby, pełne ziarna

17. Cynk

  • ma wpływ na: Wzrost, odporność organizmu
  • można dostarczyć w produktach takich jak: owoce morza, mięsa, zielenina, pełne ziarna

Pamiętaj! palenie tytoniu, picie alkoholu i nadmiernych ilości kawy lub mocnej herbaty, niedobór błonnika w pokarmie, nadmiar wolnych rodników nadtlenowych we krwi, osłabienie układu odpornościowego, siedzący tryb życia. To wszystko sprawia, że dla zaspokojenia potrzeb organizmu musimy spożywać więcej witamin

Wiem, wiem to dla wielu tylko teoria niemożliwa do wprowadzenia w swoim zabieganym życiu ale jeżeli zastanowimy się nad poniższym cytatem

”Kto dziś nie ma czasu i pieniędzy na inwestycje we własne zdrowie w przyszłości będzie zmuszony zainwestować dużo więcej w swoje choroby”

 To może warto wprowadzić do swojej diety Suplementy!

Polecam rozwiązanie Herbalife, które zaspokoi 100% dziennego zapotrzebowania na najważniejsze witaminy i składniki mineralne. Dzięki odpowiednio dobranych wartościach odżywczych uzupełni niedobór składników odżywczych w organizmie, usunie szkodliwe złogi i toksyny, podniesie poziom energii w komórce przyśpieszając spalenie nadmiaru tkanki tłuszczowej. Zapewni dobre samopoczucie i prawidłowy poziom energii w ciągu dnia.

Formuła 1 –zapewnia odpowiednie poczucie nasycenia, dostarczy wszystkich wartości odżywczych i energii ale ograniczy kaloryczność spożywanych posiłków

Błonnik i zioła – oczyszcza organizm ze złogów i toksyn, obniża poziom cholesterolu we krwi, zmniejsza łaknienie.

Multiwitaminy– zawierają dokładnie wyważone składniki, które pomogą zapewnić organizmowi idealne wsparcie odżywcze w każdej sytuacji oraz zapewnią podstawy dobrego samopoczucia przez długi czas oraz wspomoga nasz metabolizm.

CZAS NA NIESPODZIANKĘ

Jeżeli Twój problem dotyczny kontroli wagi, braku energi lub czujesz się zmęczony/na to ewidentenie problem tkwi w twojej diecie!

Jeżeli chcesz coś zmienić skorzytaj z DARMOWEJ konsultacji, na podstawie otrzymanych od Ciebie informacji postaram się dobrać dla Ciebie rozwiązanie Twojego problemu

WYPEŁNIJ FORMULARZ KONSULTACYJNY 

 

Incoming search terms:

  • jak dostarczyc organizmowi witamin
  • nasiona i orzechy a także oleje roślinne płatki zbożowe ryby
  • jakie multiwitaminy
  • jakie mineraly i witaminy ma
  • jakie ma witaminy arbuz mail
  • Jakie witaminy nalezy dostarczac do organizmu
  • mineraly w jedzeniu
  • co jesc by wszystkie witaminy
  • co jesc w ciagu dnia aby dostarczyc wszystkie witaminy i mineraly
  • witaminy potrzebne codziennie
Be Sociable, Share!
Ten wpis został opublikowany w kategorii suplementy diety, warzywa i owoce w diecie, Wellness, Zdrowe Odżywianie i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „WITAMINY I MINERAŁY NIEZBĘDNE W TWOJEJ DIECIE

  1. wladyslaw pisze:

    ta teoria jest w stu procentach prawdziwa .Chcę z niej skorzystać i polecam innym.
    Serdecznie pozdrawiam

  2. Pingback: ZDROWA WIOSENNA DIETA | Centrum Promocji Wellness

  3. Pingback: EKONOMIA ODCHUDZANIA | Centrum Promocji Wellness

Dodaj komentarz