Już dziś zadbaj o swój układ pokarmowy!


Wiele osób ma problemy z trawieniem ale warto wprowadzić w życie kilka zasad, które sprawią że nie będziemy mieli niestrawności, zaparć i uczucia ciężkości w żołądku

Wszystko co dostaje się do ust, musi przedostać się przez dziewięć metrów Twojego układu pokarmowego. Podróż ta może być łatwa i niezauważalna lub nieprzyjemna  i powolna i Ty masz na to wpływ

Mam dla Ciebie sprawdzony plan działania który pomoże Ci zdrowo strawić :

  •  zwiększ spożycie składników odżywczych
  •  uprość posiłki
  • zwiększ spożycie błonnika
  • wyeliminuj toksyny
  • wolniej  i dokładnie przeżuwaj
  • jedz w regularnych odstępach czasu
  • jedz kiedy jesteś zrelaksowany
  • delektuj się jedzeniem
  • zwiększ wydajność układu pokarmowego przy pomocy suplementów

Twoja wątroba i nerki  pełnią główną role w eliminowaniu toksyn –  muszą ciągle radzić sobie z tłustym  pożywieniem, alkoholem i  podobnymi rzeczami, więc rozpocznij każdy dzień i poświęcając  swojemu organizmowi uwagę, na którą zasługuje!

  • Uprość

Proces trawienny zużywa wiele energii i składników odżywczych, więc im więcej zjesz tym bardziej śpiący się później czujesz. Złożone posiłki tworzą chaos  trawienny i  powodują dyskomfort, gdyż niektóre składniki pożywienia są „kwasotwórcze”, podczas gdy inne są „zasadotwórcze” – wytwa- rzając trawienne substancje chemiczne, które ze sobą kolidują!  Odpowiedzią  jest zjadanie prostszych i  mniejszych, ale  regularnych posiłków w ciągu dnia, które pozwolą Ci wyrównać poziom energii i zapobiegną  wyczerpaniu  trawiennemu  – odżywczy koktajl z   Formuły   1  może stanowić idealne rozwiązanie!

  • Zwiększ ilość składników odżywczych

Przetworzone jedzenie, rafinowany cukier oraz rafinowane produkty smakowe są trudniejsze do strawienia – nie zawierają również wielu składników odżywczych. Aby zmaksymalizować spożycie składników  odżywczych i  pomóc w utrzymaniu dobrze funkcjonującego  układu pokarmowego, zwiększ spożycie zdrowej żywności oraz świeżych owoców  i warzyw. Stosuj wysokiej jakości suple- ment witaminowo-mineralny np. taki jak Formuła 2 Multiwitaminy, aby dostarczyć swojemu organiz- mowi pełen  zakres kluczowych witamin i  minerałów.

  •  Zwiększ spożycie błonnika

Jedzenie na naszych wyjazdach czy też imprezach jest często przetwarzane, tłuste,  słone  lub słodkie   z  brakiem wspierającego zdrowie błonnika – czyniąc bardziej prawdopodobnym powstanie  nieprzyjemnego zaparcia. Świeże warzywa oraz świeże lub suszone owoce mogą pomóc Twojemu  układowi pokarmowemu; zwiększając dawkę błonnika dokładnej oczyszczasz organizm – pomagając mu w pozbyciu się toksyn. Błonnik  rozpuszczalny znajdujący  się w owsie, życie, owocach, warzywach, otrębach i roślinach  strączkowych pomaga również spowolnić absorpcje glukozy, zapobiegając  spadkowi energii, więc  powinieneś  też  odczuwać stały poziom energii! Dostarczaj  organizmowi wystarczająca ilość błonnika poprzez  włączenie wysokiej jakości suplementu  takiego jak Błonnik  i Zioła lub Fiberbond.

  •  Odśwież

Spożywanie zbyt dużej ilości  pożywienia przez weekendy, urlop, święta, imprezy nie jest dobre. Niektórzy  z nas mają w zwyczaju pofolgować sobie również  większą ilością napojów  alkoholowych  niż zazwyczaj! Tak jak herbata i  kawa, alkohol odwadnia ciało, spowalniając trawienie, nadwerężając  wątrobę i dodatkowo obciążając nerki. Na szczęście wiele produktów żywnościowych zawiera  wodę   – w szczególności świeże produkty – więc wypełnij swój talerz sałatkami  lub warzywami i  ciesz się śniadaniem na bazie owoców, aby pomóc odświeżyć wnętrze swojego organizmu.  Dobrze nawod- nione ciało  efektywnie eliminuje  toksyny, więc naprawdę potrzebujesz  tych 6-8 szklanek  wody dziennie. Jeśli nie lubisz zwykłej   wody, dodaj Napój Aloesowo-Ziołowy, a uzyskasz odświeżający smak.

  •  Zwolnij

Właściwe  przeżuwanie pożywienia rzeczywiście zaspokaja apetyt wytwarzając około 1,7 litra śliny dziennie!  Ślina nawilża pożywienie oraz zawiera enzymy, które rozkładają  węglowodany, dezyn- fekuje również zawartość ust – brak przeżuwania redukuje te ważne funkcje. Szybko jedzący często jedzą więcej, ale mniej efektywnie trawią, więc zwolnij i przeżuwaj  z rozmysłem!

  •  Jedz regularnie

Żołądek wydziela  soki w regularnych odstępach. Jeżeli w żołądku jest mało lub  nie  ma nic do „prze- tworzenia” soki te przemieniają się w szkodliwe kwasy –  prawdopodobnie doświadczyłeś  tych „kwasowych”  uczuć, które poprzedzają  skurcze głodowe!   Aby utrzymać naturalne rytmy bio- logiczne organizmu  ważne jest, aby jeść w regularnych odstępach czasu, najlepiej co cztery do sześciu godzin. Zapewni to Twojemu organizmowi stałe paliwo   i składniki odżywcze, zredukuje huś- tawki nastrojów oraz chęć  podjadania, a także wesprze  utrzymanie stałego   poziomu energii. Kiedy potrzebujesz  przekąski,  wybierz zdrowszą opcję´,  taką  jak baton proteinowy

  • Wyczerpanie układu pokarmowego

Stres oraz powiązane  z nim emocje  mogą aktywować hormony reakcji zagrożenia „walcz lub uciekaj”, co odwraca uwagę od układu pokarmowego, wirtualnie wstrzymuje  proces trawienia, podczas gdy ciało przygotowuje się do „działania”. Jedzenie w takich okresach powoduje, że pożywienie nie może zostać właściwie  strawione. Tak  więc naprawdę mało  sensu ma jedzenie, podczas gdy jesteś zły, zdenerwowany czy pod presją. Złota  zasada jest prosta – jedz kiedy jesteś zrelaksowany, miej czas na  skupienie się  i  czerpanie radości z  posiłku. Jedzenie kiedy jesteś zestresowany,  to jak zaproszenie niestrawności.  Ale jeżeli nie masz wyboru, wypróbuj kojące właściwości Napoju  Aloesowo- Ziołowego.

  • Delektuj się

Jeżeli Twoim zamierzeniem jest dbanie o swój układ pokarmowy, zapamiętaj jedno proste stwierdze- nie: „moje pożywienie jest moim paliwem, jestem tym co zjadam”… Kiedy robisz zakupy, spójrz na to co wybierasz  i zapytaj  sam siebie o właściwości odżywcze produktów w  Twoim  koszyku. Przy- gotowuj posiłki z  dodatkową uwagą – naprawdę jesteś tym, co zjadasz!  Dobry posiłek powinien powodować,  że „cieknie  Ci ślinka”, cieszyć oczy, drażnić język i  pozostawiać poczucie i zadowolenia.  Osiągnijcie  tego poziomu zadowolenia  może okazać się  niemożliwe przy każdym posiłku, ale pomyśl jak wiele zyskasz, jeżeli Twój poziom zadowolenia  jest wysoki. Tych kilka  prostych zmian, naprawdę może pomóc Ci w utrzymaniu zdrowia.                                                     

Do zbilansowania wydajności swojego układu pokarmowego  wykorzystaj też najdoskonalsze z dostępnych  suplementy…

Napój Aloesowo-Ziołowy: łagodzi  problemy  pokarmowe – skurcze, niestrawność i wzdęcia – przy po- mocy kojącego aloesu. Odświeża  i  oczyszcza. Napój Aloesowo-Ziołowy to pyszny środek tonizujący dla Twojego wnętrza – do codziennego stosowania. 

Koktajl Odżywczy Formuła1: Kiedy posiadasz w swojej szafce kuchennej   Formułę 1 nigdy więcej nie pominiesz posiłku!  Ten fantastyczny  produkt jest łatwo przyswajalny,  zbilansowany  odżywczo  i bo- gaty w witaminy i minerały. Idealny  dla aktywnego trybu życia, jest szybki  i łatwy do przygotowania oraz przyjazny dla układu pokarmowego.

Formuła 2 Multiwitaminy: Jeżeli po okresie wyjazdów wakacyjnych, weekendów odczuwasz zmęczenie może to oznaczać, że Twój organizm  jest wyczerpany. Potrzebujesz najwyższej jakości suplementu wypełnionego istotnymi składnikami odżywczymi,   niezbędnymi do utrzymania optymalnego, dobrego samopoczucia.

Błonnik i  Zioła: Eksperci zalecają, aby codziennie spożywać minimum 24 g błonnika  dietetycznego, w celu przyspieszenia trawienia oraz usuwania toksyn i  ubocznych produktów przemiany materii. Dobre źródła  błonnika   zawarte są  w suszonych morelach, orzeszkach  ziemnych,  suszonych śliw- kach, nasionach słonecznika,  otrębach pszenicy. Trzy do czterech jabłek, trzy pomarańcze  lub jeden duży kalafior dostarczają  10 g błonnika. Aby uczynić życie nieco  łatwiejszym, dodaj do swojej diety nasz suplement Błonnik  i Zioła. Dodano do niego specjalną mieszankę  ziół,  aby sprawić by działał jeszcze skuteczniej.

 Batony Proteinowe: Zjadaj „mądre” przekąski! Pożegnaj się z niezdrowymi  przekąskami  i trzymaj się czegoś, co naprawdę zaspokoi głód i dostarczy zdrowego  białka.  Batony Proteinowe  zaspokajają głód   w  przerwie między posiłkami  dostarczając wartościowych składników odżywczych!

 Fiberbond: Wykorzystując  naukowe połączenie błonnika dietetycznego oraz emulgatora tłuszczo- wego Fiberbond został stworzony, by emulgować tłuszcze w celu ich szybszego trawienia i usunięcia z organizmu   jako produkt uboczny – wychwytuje tłuszcz, którego nie chcesz!!

 Zapamiętaj !

Kiedy wewnątrz czujesz się  Świetnie,  jest to widoczne na zewnątrz jako szczęście i blask!

Tak więc daj swojemu układowi pokarmowemu to, co najlepsze i WIĘCEJ  korzystaj z Życia!

Potrzebujesz pomocy napisz do mnie J

Incoming search terms:

  • jak dbać o układ pokarmowy
  • jak dbać o uklad pokarmowy
  • jak dbać o przewód pokarmowy
  • fiberbond
  • jak nalezy dbac o układ pokarmowy
Be Sociable, Share!
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii, suplementy diety, Zdrowe Odżywianie i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Już dziś zadbaj o swój układ pokarmowy!

  1. Jadwiga Stępień pisze:

    Bardzo dziękuję za przypomnienie o zdrowym jedzeniu.jest to świetnie przygotowane i trafiające do człowieka.Czyni też radość życia z pozywienia.
    z podziękowaniem
    Jadwiga

Dodaj komentarz