MOTYWACJA W ODCHUDZANIU

 Dzisiaj zgodnie z obietnicą Podsumowanie naszego Webinaru „Rola i Techniki motywacji podczas Odchudzania” i oczywiście obiecany PREZENT do pobrania na końcu poniższego artykułu.

Motywacja to temat rzeka ale skupmy się na jej wycinku związanym z ODCHUDZANIEM

Motywacja w Odchudzaniu potrzebna jest do tego, aby ciągle świadomie wybierać co i kiedy zjemy w ciągu dnia, zamiast impulsywnego jedzenia akurat kiedy poczujemy się głodni.

Motywacja jest również potrzebna żeby nie jeść. Każdy doświadcza kuszenia wielokrotnie, często nawet kilka razy dziennie i często tej pokusie ulegamy

Środki motywowania mogą być różne ale z mojej praktyki mogę to ocenić następująco:

  • Przymus
  • Zachęta
  • Perswazja

Nasze zdrowie doskonale wykorzystuje Przymus jako impuls do podjęcie działania wiele osób trafia do mnie bo lekarz kazał zrzucić 10.15.20 kilogramów bo nadciśnienie, operacja, stawy itd…

Nasze otoczenie wykorzystuje zachętę bo ktoś schudł, ktoś ładnie wygląda, bo chcę zmieścić się w mniejszy rozmiar, bo chcę ładnie wyglądać w stroju itd…

Z perswazją rzadko się spotykam a szkoda! Ale te osoby należą do najbardziej świadomych i zdyscyplinowanych klientów to wynik rozumienia motywacji wewnętrznej i te osoby potrafią skutecznie dążyć do Swojego celu! Podstawą perswazji jest świadomość czym jest nadwaga i dlaczego jest ona niekorzystna dla mojego zdrowia!

Najczęściej osoby nie są świadome dlaczego po raz kolejny się im nie udało schudnąć lub waga wróciła i winni są wszyscy tylko nie JA

Większość osób, które rozpoczyna odchudzanie mówi że chce spróbować schudnąć, kieruje nimi w większości Przymus i zachęta! WARTO popracować nad swoją podświadomością! 90% prób kończy się niepowodzeniem! WARTO napisać sobie na kartce czy chcesz spróbować czy chcesz schudnąć i dlaczego! Tak wizualizacja naszego celu często pomaga zmienić nasz sposób myślenia.

To dokładnie tak samo jak z myśleniem chcę spróbuję zostać bogaty a będę bogaty. Chcąc to osiągnąć nie możemy tylko poprzestać na myśleniu potrzebne jest działanie i nasza wewnętrzna świadomość dlaczego! Która pomoże nam przezwyciężyć trudności na drodze na sam szczyt!

Jako długoletni praktyk podczas pracy z klientami online pracuję nad budowaniem motywacji wewnętrznej, która gwarantuje każdemu sukces i brak efektu jo-jo !

Więc jeżeli chcesz trwale schudnąć a nie po raz kolejny próbować to zastanów się nad poniższymi 1O punktami, które będą dla Ciebie wskazówką, którą należy wprowadzić u sobie   

  • Zmień sposób myślenia
  • Określ Swój cel
  • Poznaj korzyści
  • Poznaj tempo odchudzania
  • Nagradzaj wyniki
  • Pokonaj głód emocjonalny
  • Użyj wizualizacji
  • Potknięcia, to normalne
  • Pozytywne myśli
  • Nic nie musisz

Jeżeli chcesz skorzystać z mojej pomocy w stosowaniu DIETY zapraszam do wypełnienia formularza konsultacyjnego! Każda osoba która jest naszym klientem Serwis i wsparcie z mojej strony otrzymuje GRATIS

Na bazie swojego doświadczenia widzę 4 najczęstsze błędy, które należy zapamiętać i które należy wyeliminować podczas odchudzania! Od tego zależy wynik odchudzania

  1. Rozpoczęcie Odchudzania. Trzeba wybrać odpowiedni moment, nie powinien to być okres kiedy jesteśmy narażeni na stres!
  2. Pierwsze wyniki. Często nam się wydaje że już panujemy nad sobą i wpadamy w różne pułapki kaloryczne
  3. Końcówka odchudzania. Jesteśmy mniej systematyczni i pozwalamy sobie na odstępstwa często nie realizując naszego planu
  4. Zakończenie odchudzania. Powrót do starych przyzwyczajeń zapominamy o zasadach zdrowej diety

Z moich obserwacji wynika że często osoby się poddają po 2-3 tygodniach bez wyniku! Tam gdzie ktoś stosuje dietę samodzielnie praktycznie motywacja umiera !

Warto poznać tzw. Efekt Plateau, który występuje w różnym czasie u niektórych na początku odchudzania u innych w środku a u innych pod koniec trwa od 2-6 tygodni i jedyna recepta na to przeczekać. To czas jaki potrzebuje nasz organizm, żeby zrozumieć, że to co robimy, robimy dla jego dobra   

Praktycznie bez wsparcia Specjalisty bardzo trudno jest wytworzyć motywację wewnętrzną

Budowanie Świadomości i edukacja żywieniowa to ważna cześć procesu odchudzania! Nie wystarczy usłyszeć należy to zrozumieć

Pamiętaj, że rządzą nami nawyki! Wytworzenie nawyku trwa tylko 21 dni a efekty mogą trwać całe życie  

Jak myślisz dlaczego dzisiaj wszyscy wybierają usługi i produkty gdzie jest zapewniony Serwis klienta! Dlaczego pytamy dziś nie o gwarancję ale jak długi jest okres gwarancji! Wszyscy podświadomie chcą mieć zapewnioną pomoc w razie jakichkolwiek kłopotów! Tak samo jest z odchudzaniem! Diety z instrukcji nie ma bo każdy z nas jest inny, ma inny styl życia, odżywiania i parametry organizmu! Często słyszę ale ja mam ułożoną dietę przez dietetyka i nie chudnę. Ale kiedy zapytam kiedy był ta dieta ułożona często słyszą pół roku temu! A taką dietę należy zmieniać optymalnie co 7-14 dni a ludzie z oszczędności chcą na jednym planie dietetycznym schudnąć… NIE SCHUDNĄ !

To samo dotyczy DIETY wspartej suplementacją inne suplementy są potrzebne różnym osobom to zależy od wielu czynników i dlatego pomoc specjalisty w ich doborze jest ważna! 

U mnie każda osoba która rozpoczyna z nami Odchudzanie ma wykonana Analizę Składu Ciała na podst. której dopiero proponuje odpowiednie rozwiązanie dostosowane do potrzeb i stanu organizmu !   

PAMIĘTAJ! Nie idź na skróty bo szybko będziesz po raz kolejny próbować! Dobre przygotowanie to połowa sukcesu i warto sobie to zagwarantować

WIEC….  

  • Zapisz 3 główne powody dla których chcesz schudnąć
  • Wypisz do każdego powodu po 3 korzyści które dzięki temu osiągniesz
  • Wypisz swoje cele w odchudzaniu
  • Poznaj potrzeby i stan swojego organizmu (samo BMI to za mało) to pomoże w doborze diety!
  • Wybierz odpowiednią dietę dla Siebie jeżeli masz z tym problem poradź się specjalisty… nie koleżanki!  
  • Załóż dziennik tzw. Kontroler sukcesu
  • Wpisz konkretną datę rozpoczęcia Odchudzania 

Teraz czas na obiecany prezent tzw. DIETA NA LODÓWKĘ – wydrukuj i przyklej w kuchni TERAZ już świadomie będziesz podejmować wybory żywieniowe

A jeżeli chcesz trwale schudnąć zapraszam do naszego Centrum Promocji Wellness online zacznij od wypełnienia formularza konsultacyjnego

Incoming search terms:

  • motywacja
  • motywacje do odchudzania
  • motywacja w odchudzaniu
  • motywacja do odchudzania zdjęcia
  • odchudzanie motywacja
  • motywacje do odchudzania zdjęcia
  • motywacja odchudzanie
  • motywacja w odchudzaniu zdjęcia
Be Sociable, Share!
Ten wpis został opublikowany w kategorii diety, Skuteczne Odchudzanie, Wellness i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „MOTYWACJA W ODCHUDZANIU

  1. Agata pisze:

    Dziękuję za wspaniały kurs i obiecany prezent już drukuje razem z artykułem 🙂 Będę tu częstym gościem

  2. Marzena pisze:

    Ja również dziękuję za bezcenną wiedzę a uważałam ze wiem wszystko o odchudzaniu, analizę zamówiłam i czekam z niecierpliwością na nią i kontakt z Panią czuję, że teraz sie mi uda

  3. Paweł pisze:

    Niestety nie udało mi się wczoraj zalogować czy bedzie z tego nagranie? Artykuł dobrze napisany przemawia do mnie tylko gorzej z tym działaniem weekendy zaburzają mi cała dietę a walczę jeszcze z 14 kg uff. Zamówiłem analzę i czekam na kontakt. pozdr.

  4. Anna Wisz pisze:

    Święta racja w zasadzie odchudzałem się zawsze pod przymusem albo zachętom nie wzięłam pod uwagę perswazji świetna wskazówka !!

  5. Jadwiga pisze:

    Właśnie tego było mi potrzeba żeby wreszcie wziąć się za siebie mam nadzieję, ze tym razem RAZEM z Panią mi się uda wypełniłam formularz konsultacyjny i czekam na ratunek 🙂

  6. emilia trenerka pisze:

    Świetny artykuł Pani Małgorzato 🙂 Ja jako Trener Osobisty i Instruktor Fitness również łączę w swojej pracy motywację, dietę i trening. Bo to podstawa, aby osiągnąć długotrwały sukces w odchudzaniu. Tak jak piszesz, w 90% przypadków (wiem to z obserwacji osób, przychodzących do klubów w których pracuję od 6lat) nie osiąga efektów. Przyczyną jest brak odpowiedniego nastawienia i planu, brak wewnętrznej motywacji, która jest fundamentem w dążeniach o piękną sylwetkę. Zawsze powtarzam, że wielokierunkowe podejście daje trwałe rezultaty!! Dziękuję jeszcze raz za ten artykuł i popieram w 100% 🙂

Dodaj komentarz