JAK ZABRAĆ SWÓJ ORGANIZM NA URLOP

Ostatnio dużo pisałam na temat odchudzania, diet, naszego dobrego samopoczucia i oczywiście naszej wymarzonej figury.

Na pewno warto spojrzeć również na nasz organizm, który musi sprostać naszej codziennej diecie i naszemu czasem niezdrowemu trybowi życia

Już miałam zabrać się do pisania ale natrafiłam na bardzo dobre opracowanie Agaty Lewandowskiej, która między innymi prowadzi ciekawy program „Rewolucja na talerzu”, jest dietetykiem, psychologiem klinicznym  i  Krajowym Konsultantem ds. Żywienia w firmie Herbalife.

Więc dzisiaj dla Was ciekawe informacje od Agaty Lewandowskiej na temat regeneracji Twojego organizmu

Podczas wakacji, gdy wyjeżdżamy na urlop, mózg odpoczywa. Dostaje mniej bodźców, nie jest przemęczony, obciążony codzienną odpowiedzialnością i wysiłkiem intelektualnym. Dylematy: kawa na zimno czy na ciepło? książka czy plaża? nie wymagają od nas wielkiej uwagi. Stąd po urlopie czujemy się wypoczęci, wyspani, zregenerowani i gotowi do podjęcia nowych wyzwań w pracy.

Zachęcam Państwa do zabrania całego organizmu na wakacje, nie tylko mózgu. Układ pokarmowy po należytym urlopie będzie się wam długo odwdzięczał dobrym i sprawnym metabolizowaniem oraz dobrym wchłanianiem wartości odzywczych

Dlatego zapraszam Cię do akcji: ZABIERZ SWÓJ ORGANIZM NA WAKACJE!

Wystarczy kilka kroków, aby zrealizować wakacyjne cele: regeneracja, oczyszczanie, witalność.

Zaczynamy od początku, czyli od tego jak pomóc układowi pokarmowemu w trawieniu, a właściwie jak mu nie przeszkadzać, bo on sam świetnie sobie radzi. Warto pamiętać o regularności posiłków, jedzenie co 3 godziny mobilizuje jelita do nieustannej pracy, równoważy gospodarkę hormonalno-enzymatyczną, organizm jest w gotowości bez przeciążeń do wykorzystywania tego co zjedliśmy.

  1. Gdy jemy często, warto zadbać o jakość tego jedzenia . Zachęcam do realizacji zaleceń dr. Davida Hebera w „Kolorowej Diecie” – czyli ogromna ilość warzyw i odpowiednia owoców, codzienna dawka poszczególnych barwników w roślinach zapewnia nam ochronę przed starzeniem komórek, chroni przed nowotworami, usprawnia działanie układu odpornościowego. Zatem warto pamiętać, aby codziennie  na talerzu znalazły się rośliny: czerwone, pomarańczowe, żółte, fioletowe, zielone, a także białe.
  2. Gdy już mamy zdrową roślinną dietę – gwarantujemy sobie nią odpowiednią ilość składników mineralnych i witamin, a także błonnika. Jeśli nie lubicie warzyw i owoców, jadacie zdecydowanie zbyt rzadko lub ewentualnie nie możecie spożywać dużej ilości warzyw i owoców ze względu na stan zdrowia, możecie uzupełnić potrzebne substancje poprzez suplementację witaminami i błonnika.
  3. Gdy jesteście zdrowi , do diety powinien być zaproszony właśnie wspomniany przed chwilą błonnik. Produkty zbożowe pełnoziarniste oprócz dużych ilości błonnika i potrzebnych węglowodanów złożonych są również dobrym źródłem witamin z grupy B, które wzmacniają działanie układu nerwowego, potrzebnego niezmiernie, gdy już wrócimy z wakacji! Tu zachęcam do wprowadzenia do menu: kasz gruboziarnistych, pieczywa razowego najlepiej na zakwasie, płatków owsianych, żytnich, otrąb i pełnoziarnistego makaronu czy ryżu. Do tej mieszanki warzywno – zbożowej niezbędna jest woda. Najlepiej mineralna. Konieczna do tonizowania organizmu od środka, dobrego nawodnienia organizmu, odkwaszenia i wspomagania pracy jelit.
  4. Jeżlei brakuje w naszym menu białka. Musisz go dostarczyć zgodnie z indywidulanym zapotrzebowaniem na proteiny. Źródłem dobrego białka są ryby, rośliny strączkowe, chude mięso (cielęcina, drób – szczególnie indyk, chuda wołowina) jaja oraz nabiał.

Zatem organizm dostaje pożywienie zdrowe, bogate w składniki odżywcze, to wszystko w odpowiednich porach i odpowiednich porcjach co zapewnia nam odpowiednią  regeneracjię.

Ważna jest profilaktyka – czyli jak zadbać o swoje zdrowie w przyszłości?

Podczas wysiłku fizycznego, oddychania, ciężkiej pracy, stresu i podatności na zanieczyszczenia w organizmie dochodzi do stresu oksydacyjnego, który powoduje zaburzenie pracy komórki. Komórka ta jest atakowana przez wolne rodniki, które naruszają jej należytą strukturę. Aby uchronić się przed jej zniszczeniem, ewentualnymi chorobami na skutek tego zniszczenia warto pamiętać o anty-oksydantach czyli przeciwutleniaczach! Jedząc według wcześniej wymienionych zaleceń – kolorowe warzywa i owoce, dajecie sobie to, co najlepsze. Dodatkowo zachęcam do wprowadzenia do codziennego menu: ciemnej czekolady, co najmniej 70% kakao, orzechów, zielonej herbaty, której wyciąg jest podstawą Thermojetics, czerwonego wina (mężczyźni 5, kobiety 4 kieliszki na tydzień, ale w odstępach co najmniej dnia).

Nawiązując do wina… Podczas wakacji picie piwa i wina jest powszechne, pamiętajcie, że wątroba jest wtedy zesłana na ciężkie roboty z narażeniem zatrucia… jej też należy się odpoczynek. Warto dać jej kilka dni wytchnienia i ograniczyć alkohol.

Dla osiągnięcia ideału wakacyjnego dla osób chętnych warto zadbać o skórę, paznokcie, włosy. Substancje zawarte w ułożonym właśnie menu powinny wspomóc również urodę, ale jeśli chcecie mieć gwarancję, warto sięgnąć po dobrej jakości suplementy.

Wartymi polecenia podczas naszych wakacyjnych wojaży jest kilka ciekawych suplementów Herbalife

Na poziomie komórki korzyść z naszych wakacyjnych postanowień może być większa. Dlatego warto skorzystać z suplementacji Cell Activator’em.

Produkt Cell –Activator, zawieraja algę chlorelle. Ma ona wspaniałe właściwości zdrowotne: zwiększa odporność organizmu, eliminuje wolne rodniki, zapobiega otłuszczeniu wątroby,   wykazuje działanie hepatoprotekcyjne (ochrona wątroby), poziom odczuwanej energii, poprawia kondycję fizyczną i psychiczną, odtruwa organizm ze skumulowanych metali ciężkich i pestycydów, pod wpływem chlorelli na czubkach kosmków jelitowych tworzą się szczoteczki, poprawiając sprawność enzymatycznego ukł. pokarmowego, poprawia dobre trawienie, zmniejsza zaparcia, stabilizuje ph płynów tkankowych, normalizuje poziom cukru we krwi, normalizuje ciśnienie krwi, wzmacnia mięsień sercowy, opóźnia utlenienie LDL.

Dzięki jej zawartości Cell –Activator 

  • pomaga w wykorzystaniu składników odżywczych
  • dodaje witalności każdej komórce
  • optymalizuje poziom energii każdej komórki

Jeśli chodzi o skórę i paznokcie proponowana jest suplementacja Multiwitaminą. Pomoże ona również osobom, które spożywają mało warzyw i owoców oraz, które narażone są na wysoki poziom stresu antyoksydacyjnego.
Dla osób które jedzą niewiele produktów zbożowych niezbędna jest suplementacja błonnikiem. Błonniki mają za cel doprowadzić do idealnej czystości jelita, zwłaszcza w obszarze intensywnego wchłaniania, aby między kosmkami w jelitach cienkich miały szansę żyć dobre, czyli saprofityczne bakterie, aby pełna penetracja składników do wnętrz kosmka, do układu naczyń włosowatych, dała nam szansę do wchłonięcia tego.

Jeśli brakuje nam błonnika lub w ogóle go nie ma, co niestety często się zdarza, to osadzające się masy kałowe, czasami całe lata pozostają w jednym miejscu, gniją, fermentują, i stają się pożywką dla bakterii niesaprofitycznych, co więcej mogą stać się siedliskiem pasożytów jelitowych. Zatem warto je suplementować Błonnikiem i Ziołami herbalife

Tak oczyszczony i odżywiony wakacyjnie organizm będzie powodem do słonecznej zimy nawet w Polsce.

Zakładam, że przeczytałaś uważnie powyższy artykuł i uda Ci się ZABRAĆ SWÓJ ORGANIZM NA WAKACJE, przecież on również albo przede wszystkim na to zasługuje

Jak masz jakieś pytania na temat doboru odpowiedniej suplementacji napisz do mnie chętnie Ci pomogę skonfigurować odpowiednie zestaw suplementów

Twoje imię i nazwisko (wymagane)

Twój e-mail (wymagane)

Temat

Twoja wiadomość

Przepisz podany kod

Przepisz Kod weryfikacyjny

captcha

REKLAMA

Be Sociable, Share!
Ten wpis został opublikowany w kategorii diety, suplementy diety, Wellness, Zdrowe Odżywianie i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz